محل مناسب مطالعه کجاست؟
محل مناسب مطالعه کجاست؟
نوشته شده در پنج شنبه 1 آبان 1399
تعداد بازدید
بازدید : 3119
نویسنده
نویسنده : ادمین
تعداد نظرات

 

  • محل مناسب مطالعه کجاست؟

    محل مناسب مطالعه کجاست؟

  • 1- جاهایی که رفت و آمد زیاده، درس نخونید! چون حواس تون پرت میشه و تمرکزتون رو از دست می دید و بازدهی تو کاهش پیدا می کنه!

    1- جاهایی که رفت و آمد زیاده، درس نخونید! چون حواس تون پرت میشه و تمرکزتون رو از دست می دید و بازدهی تو کاهش پیدا می کنه!

  • 2- موبایل ممنوع! توی محل مطالعه به هیچ عنوان موبایل همراه تون نداشته باشید. حتی اگر رو سایلنت باشه یا حتی اگر بخواید ازش به عنوان کرنومتر استفاده کنید!

    2- موبایل ممنوع! توی محل مطالعه به هیچ عنوان موبایل همراه تون نداشته باشید. حتی اگر رو سایلنت باشه یا حتی اگر بخواید ازش به عنوان کرنومتر استفاده کنید!

  • 3- تلویزیون و کامپیوتر هم ممنوع! چون ممکنه وسوسه بشید که به سمت این وسایل برید. حتی اگه به سمت شون هم نرید و ازشون استفاده نکنید، باز هم وسوسه ی این موضوع تمرکزتون رو به هم می زنه!

    3- تلویزیون و کامپیوتر هم ممنوع! چون ممکنه وسوسه بشید که به سمت این وسایل برید. حتی اگه به سمت شون هم نرید و ازشون استفاده نکنید، باز هم وسوسه ی این موضوع تمرکزتون رو به هم می زنه!

  • 4- موقع درس خوندن دراز نکشید! چون بیش تر باعث حس خستگی و خواب آلودگی شما می شه!

    4- موقع درس خوندن دراز نکشید! چون بیش تر باعث حس خستگی و خواب آلودگی شما می شه!

  • 5- راه نرید! چون انرژی زیادی از شما می گیره و تأثیر مطالعه تون کاهش پیدا می کنه. یه جورایی خون رسانی به مغز کم می شه و بازدهی پایین میاد!

    5- راه نرید! چون انرژی زیادی از شما می گیره و تأثیر مطالعه تون کاهش پیدا می کنه. یه جورایی خون رسانی به مغز کم می شه و بازدهی پایین میاد!

  • 6- محدوده تعیین کنید! یه میز و صندلی مناسب برای درس خوندن تهیه کنید و محل مطالعه رو به همون میزو صندلی محدود کنید. خود پشت میز نشستن باعث حفظ تمرکز می شه!

    6- محدوده تعیین کنید! یه میز و صندلی مناسب برای درس خوندن تهیه کنید و محل مطالعه رو به همون میزو صندلی محدود کنید. خود پشت میز نشستن باعث حفظ تمرکز می شه!

  • 7- مقید به زمان باشید! زودتر از زمانی که برای مطالعه تعیین کردید، محل رو ترک نکنید! چون وقفه انداختن توی درس خوندن باعث از بین رفتن تمرکز و در نتیجه پایین اومدن بازدهی میشه!

    7- مقید به زمان باشید! زودتر از زمانی که برای مطالعه تعیین کردید، محل رو ترک نکنید! چون وقفه انداختن توی درس خوندن باعث از بین رفتن تمرکز و در نتیجه پایین اومدن بازدهی میشه!

  • با شیوع بسیار زیاد ویروس کرونا بهتره فعلا کتابخونه و پانسیون نرید و این پست رو به اشتراک بگذارید!

    با شیوع بسیار زیاد ویروس کرونا بهتره فعلا کتابخونه و پانسیون نرید و این پست رو به اشتراک بگذارید!

 



جهت ارتباط با استاد                                         
شماره تماس ارتباط از طریق تلگرام ارتباط از طریق واتس اپ

:: برچسب‌ها:

محل مناسب مطالعه , رفت و آمد زیاده , حواس تون پرت , بازدهی , موبایل ممنوع , محل مطالعه , سایلنت , کرنومتر , تلویزیون و کامپیوتر ممنوع , وسوسه , دراز نکشید , خستگی و خواب آلودگی , راه نرید , خون رسانی به مغز , محدوده تعیین کنید , میزو صندلی , مقید به زمان , از بین رفتن تمرکز , ویروس کرونا , کتابخونه و پانسیون نرید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








برو بالا